Slava_lus написал :
вхід і вихід на насос дозатор підключаємо до розподільника, а до двох інших виходів розподільника підключаємо циліндр
хтось користується фрезою? Підкажіть яка краща, нюанси в користуванні!
найліпша взяти б.у. японського виробництва, що іде разом з трактором (можна придбати в продавцій японської техніки). Недолік ціна...
А все інше - то є супер і по зручності в роботі і якості виконаної роботи і витривалості вузлів.
Я планую придбати шириною 1,4м - то ціна 12000 грн. Так, що поки планую. Китайських навіть не розглядаю - ліпше підзбирати грошей і купити те, що треба. Це моя особиста думка - кожен вирішує по своєму....
Можливо краще самому зробити, ніж платити такі гроші! Я дивився кілька різних варіантів саморобної, ніби непогані получаються, а саме головне із підручних матеіалів, замість редуктора використовують міст ВАЗ чи Москвич, ланцюгову передачу на робочий вал, а наожі - які кому подобаються і по конструкції і по характеристиках! Я думаю дешевше разів в 3 получиться!
А на рахунок
Slava_lus написал :
Можливо краще самому зробити, ніж платити такі гроші! Я дивився кілька різних варіантів саморобної, ніби непогані получаються, а саме головне із підручних матеіалів, замість редуктора використовують міст ВАЗ чи Москвич, ланцюгову передачу на робочий вал, а наожі - які кому подобаються і по конструкції і по характеристиках! Я думаю дешевше разів в 3 получиться!
А на рахунок , не завелика ширирна для Прикарпатця? Таку ширину беруть для Т-25
Якщо стоіть RD-270 то можна стивити - там 27 сил. А в мене до того ж колія 1,20м по краях коліс біля 1,40 тому і потрібно щоб фреза слід закривала. Самому можна зробити все впирається в час і можливості
Артур 2966 написал :
Полностью согласен)))Сил 27 а весь механизм под 10 рассчитан!!!!И момент у него особый!!!
наша коробка швидкостей побудована на базі КПП Газ-51. А там 201 н*м крутного моменту - так, що ще ні в кого не було обрізаного валу, або пошкоджених шестерень який би двигун не ставили.
Slava_lus написал :
Рідний УД-25! Прбую шукати від ЗАЗ 30, але це зараз раритет і на ринку навряд щось підберу!
На зазе,в диске и на первичном валу шлицы другие...Я себе сей час переделываю на рд-270 трактор.а сцепление ставлю с жигуля весь узел включая кожух сцепления.так мне токарь будет резать мой первичный вал и жигулевский а потом их стыковать,так чтоб шлицы для диска были жигулевские.не уверен что это правильное решение,но оно мое))))А узнаю в процесе эксплуатации правильное решение я принял или нет...