Nu ja vot chitaju o problemah s karburatorom druzbi, vot kupil na rinke u nas eto puluchaetsa ~ 600 rublei za karburator ot skutera 50CC, zdelal perehodnik i vaaapshe problem neznajju, postavil na pilu- zdorova idot, postavil na samodelnij moped toze aboldetj na 100 ml smesi bolse chem 2km prokatalsa, tjanet otlichno i daze na maximalnoj moshnosti ne karburator zdajot zboj a iskra druzbi, tahometra netu no prosta nachinajetsa pereboji zazigania :D.
Shas delaju esho odin moped s motorom ot gazonokosilki Briggs and stratton 3.5Hp 4taktnij, toze pastavil tot samij karburator i idot otlichna, a v shkafu stait uze KUCHA karburatorof, kmp-100y(shtob postavitj na druzbu prost nada prosverlitj dirocku v impusionnij kanal v perehodnik shtob svobodnij potok vozduha(i topliva neperekrival vakuumom), Keihin/delorto i esho samie raznie karburatori, nu nekto nehochet idealna rabotatj na druzbe, pozhe poidu spishu modelj karba ;)